文件翻譯價格推薦翻譯社

這不是真的
翻的藥物使人心動
這不是真的
我的愛會害死人

Somebody's Heine' is crowdin' my icebox 
Somebody's cold one is givin' me chills 
Guess I'll just close my eyes

Say it ain't so 
Your drug is a heartbreaker 
Say it ain't so 
My love is a lifetaker

[翻譯] Weezer - Say It Ain't So

[Say It Ain't So / 這不是真的]

Say it ain't so 
Your drug is a heartbreaker 
Say it ain't so 
My love is a lifetaker

拎起德律風
打給吉米
有東西在我背後冒泡泡
那罐子快要爆炸

Oh yeah
Alright
Feels good
Inside

Yeah, yeah yeah, yeah yeah.

親愛的爸爸
此刻我寫信給翻 固然我們良久沒聯絡了
我傳聞你已蘇醒 篤信耶穌 一切安好
史蒂芬的啤酒罐
讓我想起以前的那些感受
繼父跟父親一樣 兒子無能為力

這不是真的
你的藥物令人心動
這不是真的
我的愛會害死
喔耶
好吧
感覺不錯

Say it ain't so 
Your drug is a heartbreaker 
Say it ain't so 
My love is a lifetaker

這不是真的
你的藥物令人心動
這不是真的
我的愛會害死人

喔耶
好吧

I can't confront you 
I never could do 
That which might hurt you 
So try and be cool 
When I say 
This way is a waterslide away from me that takes you further every day (hey)
So be cool

Dear Daddy翻譯社 
I write you in spite of years of silence. 
You've cleaned up, found Jesus,
things are good or so I hear. 
This bottle of Steven's 
awakens ancient feelings. 
Like father翻譯社 stepfather, the son is drowning in the flood

Oh yeah.
All right.

Flip on the tele' 
Wrestle with Jimmy 
Something is bubbling 
Behind my back 
The bottle is ready to blow

我無法面臨你
這種會危險你的事我做不到
請試著冷靜
當我說
這就像滑水道會讓你每天都離我愈來愈遠
請沉著

或人的海尼根跟我的冰盒放在一路
或人的冰啤酒讓我害怕得顫栗
我猜我只會就這樣閉上眼
arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯社
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 armstrr17b060 的頭像
    armstrr17b060

    armstrr17b060@outlook.com

    armstrr17b060 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()